مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-19فرهنگي

توصیف «زیر همکف 2» به روایت کارگردان سریال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهمن گودرزی کارگردان سریال زیر همکف درباره ادامه تولید این سریال گفت: این روز ها به دلیل شیوع کرونا بسیاری از شورا ها برگزار نمی شود، - کارگردان سریال زیر همکف گفت: قطعا بین پایان فصل یک و شروع فصل دو فاصله زمانی داریم که در این میان قصه ها نیز تغییر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهمن گودرزی کارگردان سریال زیر همکف درباره ادامه تولید این سریال گفت: این روز ها به دلیل شیوع کرونا بسیاری از شورا ها برگزار نمی شود، ادامه تولید سریال زیر همکف نیز در مرحله تصمیم گیری و تشکیل شورا متوقف شده است.

وی ادامه داد: طرح زیر همکف2 به سازمان صداوسیما ارائه شده است، اما به دلایلی که گفتم زمان تولید هنوز مشخص نیست.

این کارگردان با اشاره به قصه این سریال در فصل دو نیز بیان داشت: قطعا بین پایان فصل یک و شروع فصل دو فاصله زمانی داریم که در این میان قصه ها نیز تغییر می کند و اتفاق هایی افتاده است که در ادامه خواهیم دید.

گودرزی همچنین افزود: در ادامه این سریال قصه های اجتماعی بیشتری می بینیم و طبق برنامه ریزی ها سریال زیر همکف 2 در 30 قسمت ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجموعه تلویزیونی زیر همکف به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف «زیر همکف 2» به روایت کارگردان سریال

توصیف «زیر همکف 2» به روایت کارگردان سریال