مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:252020-04-19حوادث

جاده بجنورد به آشخانه بازگشایی می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: محور بجنورد- آشخانه که از بامداد یکشنبه 24 فروردین ماه سال جاری به علت رانش زمین مسدود شده بود از فردا دوشنبه اول اردیبهشت ماه بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی جعفر شهامت اظهار کرد: بارندگی ها سبب رانش زمین در دو مقطع  محور بجنورد-آشخانه در محدوده مملجه تا خندقلو شده بود که با تلاش شبانه روزی و تجمیع امکانات راهداری و پیمانکار باند دوم  آماده بازگشایی شده است.

  وی افزود: 150 متر از مسیر، فاصله 15 کیلومتری بجنورد و حدود 70 متر در محدوده خندقلو دچار رانش زمین و خسارت شد که به ناچار مسیر بجنورد-آشخانه به مدت یک هفته مسدود و ترافیک به محور قدیم منتقل شد و همزمان ایمن سازی اضطراری محور قدیم اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: محور بجنورد- آشخانه از مسیرهای مهم کشور و استان است و در سال 98 بالغ بر 6 میلیون و دویست خودرو از آن عبور کرده است که با توجه به بالا بودن میزان تردد در مسیر مذکور سرعت دادن به انجام کارهای مربوط به بازگشایی محور مورد تأکید مدیریت بحران استان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده بجنورد به آشخانه بازگشایی می شود

جاده بجنورد به آشخانه بازگشایی می شود