مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-19سياسي

سه شب کنسرت آنلاین موسیقی کردی گولان در سنندج برگزار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری کنسرت آنلاین موسیقی کردی گولان در پردیس سینمایی بهمن سنندج از اول تا سوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه فعالیت های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در دوران کرونا با استفاده از بسر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و برای تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت و ایثارگری های این قشر کنسرت موسیقی گولان به صورت زنده و آنلاین در سنندج برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری سه شب کنسرت آنلاین موسیقی کردی با عنوان گولان در سالن خالی از جمعیت پردیس سینمایی بهمن سنندج، افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته از اول تا سوم اردیبهشت ماه سه شب کنسرت آنلاین موسیقی کردی گولان در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: کمال صفی خانی و عادل نادری با همراهی گروه موسیقی ئه وین و سعدالله نصیری با همراهی گروه موسیقی ژوانا اول تا سوم اردیبهشت راس ساعت 21 به صورت آنلاین برای علاقمندان به موسیقی کردی اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شب کنسرت آنلاین موسیقی کردی گولان در سنندج برگزار می شود

سه شب کنسرت آنلاین موسیقی کردی گولان در سنندج برگزار می شود