مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-19سياسي

آمادگی سپاه لرستان برای راه اندازی کلاس های برخط


فرمانده سپاه لرستان با بیان این که در بحث کرونا، ایران اسلامی نسبت به برخی کشورهای مدعی جهان بسیار بهتر عمل کرده است، گفت: سپاه حضرت اباالفضل(ع)، - ایسنا/لرستان فرمانده سپاه لرستان با بیان این که در بحث کرونا، ایران اسلامی نسبت به برخی کشورهای مدعی جهان بسیار بهتر عمل کرده است، گفت: سپاه حضرت اباالفضل(ع)، آماده همکاری با آموزش و پرورش برای راه اندازی کلاس های برخط است.

مرتضی کشکولی امروز در دیدار با علی رضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ضمن بیان مشکلات کشور پس از شیوع کروناویروس و همه گیر شدن آن، اظهار کرد: کشور اسلامی ایران با تلاش چشم گیر مردم و مسئولان کارنامه موفقی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا داشته است، حتی ایران اسلامی نسبت به برخی کشورهای مدعی جهان بسیار بهتر عمل کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران خود را در کنار مسئولان آموزش و پرورش می داند و در زمینه هایی که توان آن را دارد به مسئولان آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

کشکولی ضمن بیان گزارشی از کلاس های برخط که توسط سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان برای دانش آموزان برگزار می شود، تصریح کرد: سپاه حضرت اباالفضل(ع) آماده همکاری با آموزش و پرورش در ایجاد و راه اندازی کلاس های برخط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه لرستان برای راه اندازی کلاس های برخط

آمادگی سپاه لرستان برای راه اندازی کلاس های برخط