مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-19سياسي

حزب اسلامی کار در حال تحلیل انتخابات یازدهمین دوره مجلس است


حزب اسلامی کار به آنچه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گذشت ورود کرده و تحلیل خود را پس از بهتر شدن شرایط ویروس کرونا در کشور به شورای مرکزی خود گزارش می کند.

- حوزه احزاب خبرگزاری فارس: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال 98 در در ایران برگزار شد و با توجه به اینکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان لیست واحدی را برای این دوره از انتخابات ارائه نکرد، حزب کارگزاران سازندگی با لیست یاران هاشمی و 8 حزب اصلاح طلب دیگر از جمله حزب اسلامی کار، با لیست آمدیم برای ایران در انتخابات شرکت کردند.

قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که دو مورد مبتلا به ویروس کرونا در کشور مشاهده شده است و پس از آن بود که بسیاری از فعالیت ها از جمله فعالیت های سیاسی، حزبی، تشکیلاتی به حالت تعطیل و نیمه تعطیل در آمد.

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره فعالیت حزب اسلامی کار در روزهای کرونایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور اکید مقامات ستاد مبارزه با کرونا و توصیه به عدم جلسات حضوری، جلسات به شکل مجازی صورت می گیرد.

وی افزود: حزب اسلامی کار در جلسات مجازی دستورالعمل هایی داشته که مربوط به استان ها بوده و به شعب استانی ابلاغ شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اسلامی کار در حال تحلیل انتخابات یازدهمین دوره مجلس است

حزب اسلامی کار در حال تحلیل انتخابات یازدهمین دوره مجلس است