مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-19اجتماعي

کمک مومنانه؛ مجاهدت دختران دانش آموز بسیجی در جبهه سلامت با تولید ماسک


دانش آموزان واحد بسیج دانش آموزی هنرستان فروتنی احمدیه نوق با تولید روزانه 500 تا 700 عدد ماسک در جبهه سلامت نقش آفرینی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، در روزهایی که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است، دانش آموزان واحد بسیج دانش آموزی هنرستان دخترانه فروتنی احمدیه نوق آستین همت بالا زدند و در کنار رسیدگی به درس و مشق خود با تولید روزانه 500 تا 700 عدد ماسک مشق ایثار نوشتند و با حضور جهادی در کارگاه خیاطی مدرسه خود تکلیف از خود گذشتگی را معنا کردند.

محمدعلی علیزاده فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهید غلامرضایی منطقه نوق در حاشیه بازدید مسئولان  از کارگاه تولید ماسک و لباس های کادر بهداشتی در هنرستان دخترانه حاج محمد فروتنی احمدیه نوق با ارائه گزارشی بیان داشت: کارگاه خیاطی هنرستان فروتنی دارای  15 دستگاه چرخ خیاطی فعال، تعدادی اتوی بخار و سایر دستگاه های مربوط به خیاطی است.

وی تصریح کرد: در طول سال تحصیلی با آموزش هنرجویان رشته خیاطی و ارائه مدرک دیپلم این رشته هنرجویان را برای ادامه تحصیل به دانشکده های فنی یا به بازار کار جهت تولید آموخته های خود هدایت می کند.

علیزاده اظهار داشت: اما این روزها با توجه به شرایط موجود در جامعه و در راستای فعالیت گروه های جهادی، حوزه بسیج دانش آموزی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه؛ مجاهدت دختران دانش آموز بسیجی در جبهه سلامت با تولید ماسک

کمک مومنانه؛ مجاهدت دختران دانش آموز بسیجی در جبهه سلامت با تولید ماسک