مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:162020-04-19حوادث

کشف 66 راس دام قاچاق در دره شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی جمالوندی روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی گاومیشان حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های اولیه از کامیون 66 راس بره قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه 2 متهم در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه انتقال بسیاری از بیماری های خطرناک و قابل سرایت به انسان از طریق دام صورت می گیرد و جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد، هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

انتقال و قاچاق دام مولد(بره ماده ای که هنوز تولیدمثل نکرده است) از طریق مرزهای جنوبی کشور تهدیدی بالقوه و جدی است که می تواند به تخریب زیرساخت های معیشت دامپروری به عنوان یکی از اصلی ترین زمینه های اشتغال و تولید استان مرزی ایلام منجر شود.

دامداران استان ایلام با پرورش حدود 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 66 راس دام قاچاق در دره شهر

کشف 66 راس دام قاچاق در دره شهر