مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-19سياسي

تشکیل دیوان محاسبات شهری تحول جدی ساختار مالی شهرداری را رقم می زند


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم انجام تکالیف محول شده در برنامه سوم توسعه شهر توسط شهرداری تهران گفت: بی تردید اگر دیوان محاسبات شهری شکل بگیرد تحول جدی در ساختار مالیه شهرداری رقم می خورد.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم انجام تکالیف محول شده در برنامه سوم توسعه شهر توسط شهرداری تهران گفت: بی تردید اگر دیوان محاسبات شهری شکل بگیرد تحول جدی در ساختار مالیه شهرداری رقم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی الویری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: در مورد برنامه سوم توسعه شهر تهران و تکالیفی که برای شهرداری در این برنامه مشخص شده موارد متعددی به دلیل شرایط کرونایی و مسائل خاصی که حاکم است قابل تحقق نیست؛ اما موارد دیگری داریم که ربطی به شرایط کرونایی ندارد و قابل انجام است.

لذا انتظار می رود شهرداری آنها را انجام دهد.

وی افزود: تعداد مواردی که شهرداری می تواند در شرایط فعلی به عنوان تکالیف برنامه سوم توسعه شهر تهران انجام دهد زیاد است و در قالب یک تذکر امکان طرح همه آنها وجود ندارد؛ لذا در تذکرهای مختلف و به صورت جداگانه آنها را مطرح خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دیوان محاسبات شهری تحول جدی ساختار مالی شهرداری را رقم می زند

تشکیل دیوان محاسبات شهری تحول جدی ساختار مالی شهرداری را رقم می زند