مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-18سياسي

نمایشگاه مجازی نقاشی خط در هرمزگان برگزار می شود


نمایشگاه نقاشی خط به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای معرفی دیدگاه ها و مبانی هنر انقلابی، به صورت مجازی در حوزه هنری هرمزگان برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان نمایشگاه نقاشی خط به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای معرفی دیدگاه ها و مبانی هنر انقلابی، به صورت مجازی در حوزه هنری هرمزگان برگزار شد.

انوشیروان پیشدار صبح امروز(31 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی خط به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای معرفی دیدگاه ها و مبانی هنر انقلاب اسلامی، به صورت مجازی در حوزه هنری استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندان متعهد واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، در فضای مجازی برگزار می شود، افزود: آثار این نمایشگاه، گزیده ای از کارگاه نقاشی خط چهلمین سال بوده که در سال گذشته با حضور کاظم خراسانی و جمعی از هنرمندان گرافیست استان، برگزار شد.

رییس حوزه هنری هرمزگان با بیان اینکه مضامین آثار تولیدشده منطبق با اهداف و اولویت های حوزه هنری است، گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون کاظم خراسانی، امین الله صادقی، مهران پندار، محمود تنیده، مهری لشکری، منور قاسمی نژاد، محدثه زائری، فروغ کارجو، مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی نقاشی خط در هرمزگان برگزار می شود

نمایشگاه مجازی نقاشی خط در هرمزگان برگزار می شود