مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 02:452020-04-18ورزشي

اجاره بهاء 3ماه باشگاه های بخش خصوصی بیدستان بخشیده شد


سرپرست فرمانداری البرز از بخشش اجاره بهاء باشگاه های بخش خصوصی بیدستان توسط شورای اسلامی این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین  محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز  نیز در بازدید از چند باشگاه ورزشی بدنسازی در شهر بیدستان که با حضور و همراهی حجت الاسلام مهدوی امام جمعه الوند و  طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان شهرستان صورت گرفت اظهار کرد :  اجاره بهاء باشگاههای ورزشی بخش خصوصی توسط غلام زارع پور  رییس شورای شهر بیدستان به موجرین باشگاهها به مدت سه ماه بخشیده شد.

وی افزود: شهرستان البرز در اقدامات خداپسندانه همواره پیشرو و مقدم بوده است ،  لذا از همه مردم شریف شهرستان تقاضا دارم به این پویش بزرگ و همگانی بپیوندند تا بخشی از آلام و مشکلات مردم  در شرایط موجود التیام بخشیده شود .

نصیری بیان کرد: در شهر بیدستان اجاره بهاء فروردین ماه سالنهای ورزشی متعلق به سپاه پاسداران و شهرداری بیدستان نیز بخشیده شده و احتمال تمدید آن برای اردیبهشت ماه نیز امکان دارد .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین پیش از این فرمانده سپاه شهرستان البرز از بخشش اجاره بهاء املاک سپاه امام رضا (ع) این شهرستان خبر داده بود فرمانده سپاه شهرستان البرز در این رابطه بیان کرده بود: سپاه شهرستان البرز با توجه مشکلات پیش آمده و بعد از فرمان رهبر معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره بهاء 3ماه باشگاه های بخش خصوصی بیدستان بخشیده شد

اجاره بهاء 3ماه باشگاه های بخش خصوصی بیدستان بخشیده شد