مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 02:252020-04-18ورزشي

فدراسیون ژیمناستیک ایران دروغ می گوید یا فدراسیون جهانی؟


در حالی فدراسیون ژیمناستیک ایران رنکینگ وسیله خرک را اعلام کرده و از رتبه سوم سعیدرضا کیخا خبر داده که رنکینگ اعلام شده توسط فدراسیون جهانی، - رنکینگ اعلام شده فدراسیون جهانی ژیمناستیک با احتساب امتیازات باکو به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از ثبت امتیازهای کسب شده در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری در باکو آذربایجان که از 22 لغایت 23 اسفند 1398 برگزار شد، طبق آخرین رده بندی ارائه شده فدراسیون جهانی ژیمناستیک در وسیله خرک حلقه، سعیدرضا کیخا تنها امید کسب سهمیه المپیک ایران با کسب 65 امتیاز در رده چهارم جهان قرار دارد.

کیخا که در عین آمادگی کامل امید داشت تا در مسابقات باکو بتواند در جایگاه های اول تا سوم بایستد، مثل همیشه برنامه اجرایی حرکات خود را در دور مقدماتی با ارزش کمتری اجرا کرد تا در روز فینال با انرژی مضاعفی ارزش برنامه اجرایی خرک حلقه خود را افزایش دهد.

پس از موفقیت او در دور مقدماتی و صعود به فینال مسابقات، متاسفانه مسئولین برگزارکننده به علت شیوع ویروس کرونا تصمیم به لغو این مسابقات گرفتند.

طبق آخرین تصمیم فدراسیون جهانی ژیمناستیک (FIG) نتایج دور مقدماتی این مسابقات به عنوان نتیجه نهایی لحاظ شده و کیخا پس از ژیمناست هایی از کشورهای چین تایپه، چین و ژاپن در جایگاه چهارم ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون ژیمناستیک ایران دروغ می گوید یا فدراسیون جهانی؟

فدراسیون ژیمناستیک ایران دروغ می گوید یا فدراسیون جهانی؟