مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 02:252020-04-18سياسي

پروژه های تولیدی با مزیت اقتصادی بالا در زنجان اجرا شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: پروژه های تولیدی که برای استان زنجان مزیت اقتصادی خوبی دارد، اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به طور منظم برگزار می شود، گفت: اجرای پروژه ها باید اولویت بندی شود و تنها منوط به برگزاری جلسات نباشد.

وی اظهار کرد: پروژه هایی که برای استان مزیت اقتصادی خوبی دارد اجرا و مورد بررسی قرار گیرد و نباید زمان را برای پروژه ای که پیشرفت فیزیکی پایین دارد و اجرای آن چندین سال زمان می برد تلف کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه بودجه ها قطره چکانی است، گفت: با این بودجه ها نمی شود پروژه های با پیشرفت فیزیکی پایین را مورد بررسی قرار دهیم و فرصت ها طلایی را تلف کنیم.

خاتمی تاکید کرد: باید پروژه ای اجرا شود که درصد زیادی از اشتغال استان را در برمی گیرد و این نوع پروژه ها باید در اولویت باشد.

وی، بر فعال سازی ظرفیت های بخش خصوصی در استان تاکید کردو افزود: به دلایلی بخش خصوصی برای اجرای پروژه ها وارد نمی شود و این امر به یک آسیب و مشکل اساسی در توسعه استان تبدیل شده است و باید آسیب شناسی لازم در این خصوص انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های تولیدی با مزیت اقتصادی بالا در زنجان اجرا شود

پروژه های تولیدی با مزیت اقتصادی بالا در زنجان اجرا شود