موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 18:552020-04-18ورزشي

مهرداد اولادی و هزار آرزوی بربادرفته +عکس و فیلم


مهرداد اولادی یکی از استعدادهای فوتبال ایران بود که صرف نظر از اینکه هیچ گاه در دوران بازیگری به آن چه که مستحقش بود نرسید؛ بلکه وداع زودهنگامی هم با زندگی داشت و امروز چهارسال از درگذشت او می گذرد.

- یادداشت جی پلاس به بهانه چهارمین سالگرد درگذشت فوتبالیست قائمشهری به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس ورزشی جی پلاس، ظهر روز آخرین روز از اولین ماه سال 1395 خبری تاسف انگیز باردیگر جامعه فوتبال ایران را شوکه کرد و آن خبر این بود: مهرداد اولادی درگذشت بعد از درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان سرخ ها فصل پانزدهم، لیگ برتر دومین قربانی جوان را هم به خود دید تا فصلی غم بار برای فوتبال ایران رقم بخورد.

مهرداد اولادی که بیشترین بازی هایش را برای پرسپولیس و ملوان انجام داده بود، در 31 سالگی به علت ایست قلبی دارفانی را وداع گفت تا زخم دیگری بر پیکره فوتبال ایران بنشیند.

اولادی در زمان فوت، در ملوان بندرانزلی عضویت داشت و می توان گفت بعد از جابه جایی های زیاد، این بازیکن بدون توقع زیاد مالی راهی ملوان بندرانزلی شد.

اولادی در 31 فروردین در سن 31 سالگی براثر ایست قلبی در گذشت؛ اولادی لژیونر شدن و قرار گرفتن در میان بازیکنان اصلی تیم ملی را همیشه جزو آرزوهای خود عنوان می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرداد اولادی و هزار آرزوی بربادرفته +عکس و فیلم

مهرداد اولادی و هزار آرزوی بربادرفته +عکس و فیلم