مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 15:452020-04-18سياسي

روایتی از سیدالاسرا، سیدالشهدا و سایر شهدای مظلوم ارتش


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابعاد مظلومیت ارتش، مظلومیت شهدای ارتش است، گفت: ما شهدایی مانند قرنی، لشکری و صیاد شیرازی داریم که کارهای بزرگی کرده اند ولی کمتر کسی از آنها اطلاعاتی دارد.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به روز ارتش، اظهار کرد: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمزمه انحلال ارتش به گوش می رسید که بیشتر از سوی لانه منافقین و کمونیست ها برمی خاست و حتی برخی فرزندان انقلاب را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی افزود: جریان دوگانه حامیان ارتش و مخالفان ارتش در حال شکل گیری بود که امام رحمت الله مانند همیشه با بصیرت الهی این توطئه را در نطفه و در اولین روز شکل گیری خفه کرده و ناکام گذاشت.

نگاه پدرانه امام رحمت الله به ارتش نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امام رحمت الله در پیام آن روزهای خود، ارتش را ارتش اسلامی و ارتشیان را فرزندان انقلاب نامیدند به طوریکه آنچه آن پیر اندیشه و سیاست در تدابیر الهی اش می دیدند، دیگران در آینه شفاف نمی دیدند.

وی به نقش بسیار موثر رهبر معظم انقلاب در ارائه گزارش های مناسب برای تصمیم سازی اشاره کرد و گفت: در نتیجه این شد که امام راحل  29 فروردین سال 58 را روز ارتش اعلام فرمودند و دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از سیدالاسرا، سیدالشهدا و سایر شهدای مظلوم ارتش

روایتی از سیدالاسرا، سیدالشهدا و سایر شهدای مظلوم ارتش