مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 10:162020-04-18سياسي

سومین کارگاه تولید ماسک در معمولان راه اندازی شد


سید حبیب اله موسوی روزشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی با محوریت مقابله با ویروس کرونا در بخض معمولان اظهار داشت: با راه اندازی این کارگاه روزانه 10 هزار ماسک تولید می شود که نیازشهرستان پلدختر و شهرستان های همجوار به ویژه شهرهایی که کانون ویروس هستند تامین می شود.

وی افزود: با کمک مردم خوب و فهیم بخش معمولان و تلاش اعضای ستاد مدیریت کرونا در این بخش کمترین ابتلا به این ویروس وجود دارد.

بخشدار معمولان بیان کرد: با توجه به آغاز فعالیت ادارات و اصناف و احتمال تشدید وضعیت ابتلا به کرونا در معمولان ضرورت دارد با تعیین گشت مشترک اصناف، تعزیزات شبکه بهداشت، شهرداری و نیروی انتظامی مشاغل پرخطر تعیین و با خاطیان برخورد شود.

وی افزود: پلیس راه ملاوی از تردد تریلرهای مربوط به شهرستان های همجواردر مسیر بخش معمولان جلوگیری کند.

موسوی یادآورشد: با توجه به این که عبور احشام عشایر کوچ رو از مسیر بخش معمولان موجب نارضایتی مردم، شهروندان، روستاییان و دهیاران شده، تقاضا می شود از تردد آنها جلوگیری به عمل آید.

بخشدار معمولان از حوزه های مقاومت بسیج غدیرو سید الشهدای چمشک، فرماندهان پاسگاه های انتظامی معمولان، افرینه و چمشک، شورای اسلامی، دهیاران شهرداری و بهداشت این بخش که در مقابله با ویروس کرونا همکاری داشتند، تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کارگاه تولید ماسک در معمولان راه اندازی شد

سومین کارگاه تولید ماسک در معمولان راه اندازی شد