مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-18اجتماعي

تشکیل 375 پرونده تخلف زیست محیطی در خراسان رضوی طی سال گذشته


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، از تشکیل 375 پرونده در مراجع قضایی استان با موضوع برخورد با متخلفین زیست محیطی در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، از تشکیل 375 پرونده در مراجع قضایی استان با موضوع برخورد با متخلفین زیست محیطی در سال گذشته خبر داد.

تورج همتی ضمن اشاره به اینکه عمده تخلفات در حوزه های محیط طبیعی و انسانی با موضوعات شکار و صید غیر مجاز، تصرفات و انواع آلایندگی ها در سراسر استان بوده است، اظهار کرد: 244 پرونده در سال گذشته برای 372متخلف درموضوع شکار و صید پستانداران، پرندگان، خزندگان، صید آبزیان، شروع به شکار، حمل مهمات و سلاح غیر مجاز، تمرد، تخریب و تعلیف و .

تشکیل شد که از این تعداد، 75 پرونده منجر به رأی محکومیت و تعداد 154 پرونده در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه 103 واحد آلاینده در سال گذشته اعمال قانون و به مرجع قضایی معرفی شده اند، گفت: عمده اتهامات این متخلفان، آلایندگی آب، خاک، هوا، صوت، پسماند و تهدید علیه بهداشت عمومی بوده که 30پرونده منجر به محکومیت و 57 پرونده در حال رسیدگی است.

همتی همچنین از اعمال قانون بر 28 متصرف اراضی چهارگانه استان خبر داد و گفت: از آنجا که صدور حکم سبز و مجازات جایگزین حبس در آراء صادره دادگستری نتایج مثبتی درحوزه کاهش تخلفات محیط زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 375 پرونده تخلف زیست محیطی در خراسان رضوی طی سال گذشته

تشکیل 375 پرونده تخلف زیست محیطی در خراسان رضوی طی سال گذشته