مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-18حوادث

رمزگشایی از 106 فقره سرقت شبانه در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از عملیات مشترک سه کلانتری برای رمز گشایی از 106 فقره سرقت و دستگیری متهمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: گزارش سرقت های سریالی خیابانی در مناطقی از شهر مشهد به فوریت های پلیسی 110، پلیس را بر آن داشت آغاز طرح عملیات ضربتی برای شناسایی و دستگیری عاملان دستبرد به وسایل شهروندان به تیم های تجسس کلانتری های شهید هاشمی نژاد، سناباد و گلشهر مشهد اعلام و تحقیقات گسترده در این رابطه را آغاز کند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های تجسس کلانتری 13 شهید هاشمی نژاد در این ماموریت ضربتی پس از کنترل و مراقبت های پوششی یکی از عاملان اصلی این سرقت ها را در حالی که قصد دستبرد به یک مغازه را داشت، دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم 29 ساله که در برابر ادله پلیس راهی جز بیان حقیقت نمی دید به ارتکاب 15 فقره سرقت های شبانه دوچرخه از پارکینگ خانه های مسکونی در محدوده خیابان های کامیاب، مطهری، جاده سیمان و دیگر مناطق شهر مشهد نیز اعتراف کرد.

صارمی ساداتی گفت: تیم های تجسس کلانتری گلشهر مشهد نیز در این عملیات ضربتی با بررسی دقیق سرنخ های به دست آمده سه عضو باند حرفه ای سرقت که با دستبرد به پارکینگ خانه های مسکونی، دوچرخه های سرقتی را به خانه ای در حاشیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 106 فقره سرقت شبانه در مشهد

رمزگشایی از 106 فقره سرقت شبانه در مشهد