مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-18سياسي

جزییات برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور+سند


هیئت دولت در جلسه مورخ 24 فروردین ماه 99، برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های نفت و نیرو و با استناد به ماده 45 قانون برنامه ششم توسعه به تصویب رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هیئت دولت در جلسه مورخ 24 فروردین ماه 99، برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های نفت و نیرو و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و با استناد به ماده 45 قانون برنامه ششم توسعه (مصوب اسفندماه 95) به تصویب رساند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور این مصوبه را در تاریخ 27 فروردین ماه به دستگاه های اجرایی ذی ربط شامل وزارتخانه های نفت و نیرو، سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد که متن کامل آن از اینجا قابل مشاهده    است.

تصویر این مصوبه هیئت دولت و بخش هایی از پیوست آن (اهداف کمی بخش نفت و گاز تا سال 1400) به شرح زیر است: به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در ماده 45 قانون برنامه ششم توسعه آمده بود: وزارتخانه های نفت و نیرو موظفند با همکاری سایر دستگاههای اجرایی ذی ربط، برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را تا پایان سال اول اجرای قانون برنامه در چهارچوب قوانین مربوطه و در راستای سند ملی راهبرد انرژی کشور مصوب شورای عالی انرژی کشور، تهیه کنند و به تصویب هیأت وزیران برسانند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور+سند

جزییات برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور+سند