مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-18سياسي

توزیع 60 هزار ماسک در مناطق محروم لرستان


محمدکریم خورشیدوند روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: این قرارگاه در بحث کرونا در چهار حوزه فعال شده و نخستین گامی که برداشته شد، ایجاد مرکز آموزش بود که با رصد، پیگیری و پژوهش سعی کردیم شتابزده عمل نکنیم و کاری که بر روی زمین مانده را انجام دهیم به گونه ای که کمترین هدر رفت انرژی نیروهایمان را در پی داشته باشد.

وی افزود: در بین گروههای جهادی چیزی به اسم آموزش در کل کشور وجود ندارد یا اگر موجود است آن قدر کم است که به چشم نمی آید.

وی اظهار داشت:با توجه به اهمیت جایگاه مدافعان سلامت از دید مقام معظم رهبری این عملیات یک عملیات بیوتروریسم و بیولوژیک است و ماموریت جدید ما نیازمند آموزش جدید است.

خورشیدوند گفت: مرکز آموزش قرارگاه مردمی امام خامنه ای متشکل از حدود 25 کلاس و یک سالن صد نفره یک فضای کامل است سعی کردیم این کار تا حد امکان به دور از تجمع صورت گیرد و چون فرمانده این میدان دانشگاه علوم پزشکی است با مراجعه به علوم پزشکی مجوز گرفته و از اساتید آنها در این راستا استفاده شد تا خود تربیتی و دیگر تربیتی انجام گیرد.

وی افزود: آموزش در 2بخش آشنایی با ویروس کروناو راه های پیشگیری و جلوگیری از این بیماری و همچنین میزان ترکیب مفید موادضد عفونی کننده برای استفاده در فضاهای باز و بسته انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 60 هزار ماسک در مناطق محروم لرستان

توزیع 60 هزار ماسک در مناطق محروم لرستان