مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-18سياسي

ویژه برنامه روز سنندج تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری سنندج، سرکوت نجفی روز شنبه اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج ثبت روزی به نام روز سنه در تقویم محلی را با هدف هویت بخشی شهری و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری انجام دادند.

وی اضافه کرد: مرور بر تاریخ درخشان و گنجینه پربار مشاهیر و نام آوران شعر وادب، فرهنگ وعرفان این دیار از دیگر اهداف نامگذاری روز سنه در تقویم محلی بود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج افزود: سال گذشته در این راستا برنامه های متعددی از جمله، همایش پیاده روی خانوادگی، نمایشگاه ابزارآلات و مشاغل قدیمی در عمارت خسروآباد، شب شعر و اجرای ویژه برنامه روز سنه برگزار و با استقبال قابل توجهی از سوی مردم روبه رو شد.

وی یادآور شد: بنا به درخواست های مکرر مردم فرهنگی سنندج برای استمرار این برنامه ها امسال هم بنا بود در این ایام برنامه ها را در سطح وسیع تر و با کیفیت و کمیت بالاتر نسبت به سال گذشته برگزار کنیم.

نجفی تاکید کرد: از آذر سال گذشته برنامه ریزی های لازم برای تدوین و اجرای ویژه برنامه های مختلف در دومین سال ثبت روز سنه در تقویم محلی شروع شد و با توجه به ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی، قرار شد محور اصلی برنامه های این روز در سال جاری با تم موسیقی باشد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی های انجام شده عملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه روز سنندج تولید شد

ویژه برنامه روز سنندج تولید شد