مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-18سياسي

4وقف جدید در استان سمنان ایجاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل تدینی صبح شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اوقاف سمنان، با اشاره به ایجاد چهار وقف جدید در دو شهرستان دامغان و میامی از ابتدای سال 99 تا کنون، ابراز کرد: شش دانگ مغازه به متراژ 47 مترمربع در خیابان قیصریه دامغان یکی از این موقوفات است که عوائد آن به مسجد جامع این شهرستان می رسد.

وی با بیان اینکه دومین وقف در دامغان شش دانگ ساختمان مسکونی با جمیع متعلقات به میزبان 198 مترمربع است، افزود: این ملک وقف مسجد و حسینیه روستای بادله کوه شهرستان دامغان شده تا صرف مخارج و تعمیرات لازمه عین موقوفه شود.

مدیرکل اوقاف استان سمنان با اشاره به دو موقوفه در میامی، گفت: دو وقف آب مِلکی کشاورزی به نیت تعزیه داری و اطعام عزاداران در ظهر روز تاسوعا در تکیه میامی توسط دو برادر از جمله موقوفات شهرستان میامی هستند که از ابتدای سال جدید تاکنون شکل گرفته اند.

تدینی با بیان اینکه ترویج فرهنگ وقف از جمله اهداف و محورهای فعالیت های تبلیغی و ترویجی اوقاف و امور خیریه استان سمنان است، گفت: این اداره کل در تمام شهرستان های استان، طرح مشاوره وقف را اجرا می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4وقف جدید در استان سمنان ایجاد شد

4وقف جدید در استان سمنان ایجاد شد