مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:582020-04-18بين الملل

واکنش سخنگوی ارتش به شایعه اطلاع ارتش از شیوع کرونا پیش از دولت


سخنگوی ارتش در رابطه با شایعه اطلاع ارتش از شیوع کرونا پیش از دولت گفت: این خبر اشتباه است و حرف امیر سیاری تحریف شده است.

ایشان گفتند ما (یعنی مجموعه ارتش) هم زمان که ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد متوجه آن شدیم و این اطلاع باعث شد تا اقدامات و پیشگیری .

- سخنگوی ارتش در رابطه با شایعه اطلاع ارتش از شیوع کرونا پیش از دولت گفت: این خبر اشتباه است و حرف امیر سیاری تحریف شده است.

ایشان گفتند ما (یعنی مجموعه ارتش) هم زمان که ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد متوجه آن شدیم و این اطلاع باعث شد تا اقدامات و پیشگیری هایی را صورت دهیم تا اگر قرار شد این ویروس وارد کشور ما شود، آمادگی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه شرق مصاحبه ای با امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش انجام داده که در ادامه می خوانیم: ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته رژه هرساله خود را به صورت ویژه و با نام رژه خدمت برگزار کرد.

همین بهانه ای شد تا با امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش درخصوص اقداماتی که این نهاد نظامی در روزهایی که کرونا کشور را فراگرفته، انجام داده است، گفت وگو کنیم.

او علاوه بر اینکه از فعالیت های ارتش گفت، این خبر را داد که قرار است به زودی نیروی زمینی ارتش اقدام بزرگی در راستای کمک به مردم صورت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی ارتش به شایعه اطلاع ارتش از شیوع کرونا پیش از دولت

واکنش سخنگوی ارتش به شایعه اطلاع ارتش از شیوع کرونا پیش از دولت