مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-18سياسي

دو اولویت دانشگاه امیرکبیر برای تحقق شعار سال


این دانشگاه برای تحقق شعار سال دو محور افزایش قراردادهای صنعتی و توسعه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و نوآور را در دستور کار خود قرار داده است.

- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه برای تحقق شعار سال دو محور افزایش قراردادهای صنعتی و توسعه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و نوآور را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید احمد معتمدی ضمن بیان این مطلب گفت: در برنامه راهبردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به موضوع توسعه و افزایش قراردادهای صنعتی تاکید شده است و باتوجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است این دانشگاه افزایش قراردادهای صنعتی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها مستقیما در بخش تولید حضور ندارند، گفت: اما با اجرای قراردادهای صنعتی شروع بسیاری از تولیدات از دانشگاه خواهد بود چراکه دانش فنی لازم از سوی جامعه دانشگاهی ایجاد می شود.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: برنامه داریم در سال جاری تعداد قراردادهای صنعتی این دانشگاه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دکتر معتمدی با بیان اینکه توسعه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و نوآور در دانشگاه ها از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر می تواند نقش موثری در تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو اولویت دانشگاه امیرکبیر برای تحقق شعار سال

دو اولویت دانشگاه امیرکبیر برای تحقق شعار سال