مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-18اجتماعي

پسماندهای کرونایی با خودروهای مخصوص حمل می شود


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ما برای هفت بیمارستان کرونایی تشکیلات و خودروهای جداگانه و برای کارگران هم پوششی مانند پوشش حضور در آی سی یو در نظر گرفتیم.

- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ما برای هفت بیمارستان کرونایی تشکیلات و خودروهای جداگانه و برای کارگران هم پوششی مانند پوشش حضور در آی سی یو در نظر گرفتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدر الدین علیپور در برنامه ای رادیویی با اشاره به اجرای دو سطح از برنامه های شهرداری در این ایام گفت: سطح اول برنامه ریزی های شهرداری از اوایل اسفندماه سال گذشته بود که تلاش کردیم با ممنوعیت تفکیک زباله در مناطق 22 گانه، پلمپ کردن ایستگاه های پسماند و بستن هفت خط پردازش زباله ها در آرادکوه از مواجهه مستقیم کارگران با پسماندها جلوگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ادامه این مبحث، مراقبت و حفاظت از پرسنل شهرداری را سطح دوم برنامه های شهرداری معرفی کرد و گفت: ما برای سیستم جمع آوری و انتقال زباله و همچنین برای کنترل کارگران از نظر بهداشتی نیز تیم ویژه ای تعیین کردیم.

وی با اشاره به ایجاد تشکیلات جداگانه برای جمع آوری پسماندهای پزشکی با حضور 100 کارگر و راننده افزود: این کارگران و رانندگان هر شب زباله های پزشکی را جمع آوری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندهای کرونایی با خودروهای مخصوص حمل می شود

پسماندهای کرونایی با خودروهای مخصوص حمل می شود