مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-18پزشكي

اجرای طرح های پژوهشی کرونا با رویکرد طب ایرانی در دانشگاه ها


دبیر ستاد طب ایرانی و مکمل کرونا از تصویب کد اخلاق 17 طرح پژوهشی کووید 19 با رویکرد طب ایرانی و مکمل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حسین رضایی زاده دبیر ستاد طب ایرانی و مکمل کرونا با اعلام این خبر، گفت: طب ایرانی ظرفیت بالایی برای همکاری با طب رایج در مقابله با ویروس کرونا دارد و از آغاز این بحران، علاوه بر تهیه مطالب آموزشی در خصوص اقدامات پیشگیرانه، پیگیر تصویب طرح های پژوهشی با رویکرد طب ایرانی و مکمل برای کمک به درمان و رهایی از عوارض این ویروس بوده ایم.

وی افزود: این طرح ها با موضوعات مختلف، شامل بررسی اثر رژیم های درمانی مبتنی بر مبانی طب ایرانی، ترکیبات و فراورده های خوراکی و غیر خوراکی گیاهی، برخی اعمال یداوی و روش های طب مکمل بر علایم کلینیکی و پاراکلینیکی بیماران کرونایی و بررسی اثر برخی ضدعفونی کننده های گیاهی بر کروناویروس جدید، در مرحله اجرا هستند و اجرای برخی از آنها به صورت مشترک در چند دانشگاه علوم پزشکی در دست پیگیری است.

دبیر ستاد طب ایرانی و مکمل کرونا با اشاره به اشتراک برخی نتایج مطلوب به دست آمده از این طرح های پژوهشی با متخصصان طب چینی در قالب چندین نشست مجازی، گفت: در این نشست ها، علاوه بر بررسی کروناویروس جدید و مکانیسم بیماری زایی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های پژوهشی کرونا با رویکرد طب ایرانی در دانشگاه ها

اجرای طرح های پژوهشی کرونا با رویکرد طب ایرانی در دانشگاه ها