مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:362020-04-18فرهنگي

جهانبخش سلطانی: رسالت یک هنرمند، خنداندن مخاطب است، اما نه به هر قیمتی!


جهانبخش سلطانی، از دلایل پذیرش بازی در سریال«کامیون» و سابقه دوستی با سید مسعود اطیابی و مهدی هاشمی می گوید و باور دارد اگر تلویزیون دست به کار نشود، - جهانبهش سلطانی از آن دسته از هنرمندانی است که هنرمندی و توانایی خود را هر بار با یک بازی تازه و متفاوت به نمایش می گذارد.

بازیگری که حضور در سینما را با فیلم افق رسول ملاقلی پور آغاز کرد و چهارسال بعد موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را برای بازی در شرم به کارگردانی کیومرث پوراحمد، از یازدهمین جشنواره فیلم فجر بگیرد.

اگر به سابقه هنری او نگاهی بیندازیم، کمتر کسی پیدا می شود که نقش آفرینی او در قصه های مجید کیومرث پور احمد، مردان آنجلس و یوسف پیامبر فرج الله سلحشور یا سر دلبران محمد حسین لطیفی را به یاد نیاورد؛ بازیگری که حالا در سریال کامیون سیدمسعود اطیابی حاضر شده و سعی کرده شیوه متفاوتی را در بازیگری را پیش گیرد.

رحمان، نام شخصیت او در سریال کامیون است که قصد دارد تا یک کلاه بزرگ سر نادر(مهدی هاشمی) بگذارد، اما در آخر می فهمد تمام گرفتاری هایش به خاطر این طمع است.

به این بهانه، با این بازیگر پیشکسوت، گفت وگویی انجام داده ایم که با بحث تئاتر که خاستگاه اصلی جهانبخش سلطانی است، آغاز می شود و می خوانید: شما تئاترهای آنلاین را می بینید؟ خیر متاسفانه به قدر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانبخش سلطانی: رسالت یک هنرمند، خنداندن مخاطب است، اما نه به هر قیمتی!

جهانبخش سلطانی: رسالت یک هنرمند، خنداندن مخاطب است، اما نه به هر قیمتی!