مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-18اقتصادي

تمدید مهلت ثبت نام در 2 چالش نوآوری نانو


مهلت ثبت نام در دو چالش های نوآوری نانو تا 15 اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

- مهلت ثبت نام در دو چالش های نوآوری نانو تا 15 اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی دبیرخانه چالش های نوآوری و فناوری نانو و به منظور فراهم کردن فرصت بیشتر برای تکمیل و ارسال طرح ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت نام در 2 چالش نوآوری نانو افزایش مقاومت برشی لایه های پلیمری در دستکش ایمنی و بالا بردن مقاومت لایه پلیمری در مقابل حرارت در دستکش های ایمنی و محافظ تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

پژوهشگران، فناوران و شرکت ‏های دانش‏ بنیان علاقمند به شرکت در این دو چالش نوآوری تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش ها فرم پیش نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

فراخوان دریافت طرح در این دو چالش که از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از بهمن 98 آغاز شده بود طی سه مرحله برگزار خواهد شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام طرح های دریافتی در کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت کنندگان برگزیده (اعم از فرد یا گروه) به مرحله دوم راه خواهند یافت.

طرح های برگزیده در جریان مرحله دوم به صورت گام به گام با پیشبرد طرح خود طی بازه 2 ماهه به منظور ساخت نمونه های آزمایشگاهی از تسهیلات حمایتی تا سقف 7 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام در 2 چالش نوآوری نانو

تمدید مهلت ثبت نام در 2 چالش نوآوری نانو