مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 05:262020-04-18فرهنگي

خانه های نورانی مازندرانی ها در ماه رمضان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فراخوان ایده های ناب و برتر در حوزه قرآن و عترت، ویژه ماه مبارک رمضان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، عباس زارع با اعلام خبر فوق اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام الله مبارک رمضان و جشن ضیافت الهی در این ماه خجسته، با توجه به محدودیت های پیش رو در زمینه فعالیت های عمومی فرهنگی و مذهبی و نیز رعایت سلامت عمومی جامعه، در نظر گرفتیم تا با رعایت سرفصل های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی، جشنواره فوق را برگزار کنیم.

وی افزود: برنامه های فاخر قرآنی و مذهبی از ایده های برتر در زمینه های مختلف قرآنی و معارف اسلامی اکنون در قالب این جشنواره تحت عنوان(خانه های نورانی) فرصت خوب و پر برکتی را فرا روی علاقمندان به قرآن و عترت ایجاد کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: موضوعات پیشنهادی ایده های ناب(برتر) با محوریت قرآن و عترت شامل تقویت انس آحاد جامعه با آموزه های قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، غنی سازی معنوی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت خانواده،  تقویت حضور موثر فعالان حوزه قرآن و عترت در فضای مجازی و معرفی فعالیت ها از قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های نورانی مازندرانی ها در ماه رمضان

خانه های نورانی مازندرانی ها در ماه رمضان