مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 05:262020-04-18دانش

سامانه علم سنجی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، محمد طالعی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سامانه علم سنجی اعضای هیات علمی دانشگاه جهت بهره برداری در اختیار دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، محمد طالعی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: پس از طی شدن مراحل طراحی و پیاده سازی سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی دانشگاه در این معاونت، این سامانه جهت بهره برداری در اختیار دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در خصوص شناسایی سامانه های مورد نیاز در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه، بیان کرد: یکی از حوزه های تاثیرگذار در ارزیابی عملکرد پژوهش و فناوری دانشگاه، به ویژه در در رتبه بندی های علمی ملی و بین المللی، انتشار مقالات در نشریات و همچنین میزان ارجاعات دریافت شده توسط اعضای هیئت علمی است.

طالعی افزود: راه اندازی سامانه ای به منظور تجمیع و ارائه این اطلاعات مبتنی بر پایگاه های مختلف استنادی، از اولویت های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه، به عنوان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه علم سنجی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی به بهره برداری رسید

سامانه علم سنجی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی به بهره برداری رسید