مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 04:252020-04-18فرهنگي

شاعران کردستان به احترام ایثار کادر بهداشت و درمان شعرخوانی کردند


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: جمعی از شاعران کردستان در اقدامی ویژه و به احترام ایثار و خدمات جامعه بهداشت و درمان در سراسر جهان به ویژه کشورمان، - شعر خوانی کردند.

امین مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شماری از شاعران استان کردستان با حضور در سالن خالی از جمعیت پردیس سینمایی بهمن سنندج احساس خود را با زبان شعر در خصوص وضعیت این روزهای جهان به ویژه ایثار و خدمات جامعه پزشکی و پرستاران و همچنین کادر درمان بیان کردند.

وی ضمن اشاره به واکنش به موقع هنرمندان نسبت به وقایع پیرامون خود، افزود: هنرمندان همواره در تمامی عرصه ها پیشگام بوده و با هنر خود نسبت به مسائل روز جامعه واکنش های بسیاری خوبی را بروز داده اند.

مرادی ادامه داد: نگاهی به وقایع و رویدادهای مختلف در سطح استان و جهان نشان می دهند که حضور به موقع هنرمندان در تمامی رشته های هنری باعث خلق آثاری ماندگار و تاثیرگذار شده است.

وی با بیان اینکه در استان کردستان نیز هنرمندان این دیار همواره در تمامی صحنه ها حضور به موقع داشته اند، یادآور شد: خوشبختانه هنرمندان کردستانی همواره نسبت به وقایع و اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و به همین دلیل همواره شاهد حضور آنها با زبان هنر و خلق آثار ماندگار بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران کردستان به احترام ایثار کادر بهداشت و درمان شعرخوانی کردند

شاعران کردستان به احترام ایثار کادر بهداشت و درمان شعرخوانی کردند