مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-18اقتصادي

اصناف در روزهای کرونایی باید چطور فعالیت کنند؟


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: تمام صنوف کم خطر متعهد به اجرای نکات بهداشتی در روزهای شیوع کرونا هستند و درصورت مشاهد تخلف با آنها برخورد خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: تمام صنوف کم خطر متعهد به اجرای نکات بهداشتی در روزهای شیوع کرونا هستند و درصورت مشاهد تخلف با آنها برخورد خواهد شد.

بهمن خدادادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند گفت: برای شروع به کار اصناف کم خطر، تمامی صنوف باید به سامانه www.

salamat.

gov.

ir مراجعه کرده و اظهارنامه بهداشتی و سایر اطلاعات را تکمیل کنند و پس از تکمیل اطلاعات در صورتی که حرفه آنها بی خطر تشخیص داده شود، کُد رهگیری برای آنها صادر می شود.

وی افزود: مجوز فعالیت اصناف داشتن همین کُد رهگیری است که باید آن را بر روی شیشه مغازه نصب کنند و کارشناسان بهداشت محیط داشتن و نصب این کُد را در بازدیدهای خود رصد خواهند کرد.

خدادادیان تصریح کرد: در تکمیل اظهارنامه بهداشتی، صاحبان اصناف کم خطر متعهد می شوند که در صورت بازگشایی، اصول بهداشتی در بحث پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف در روزهای کرونایی باید چطور فعالیت کنند؟

اصناف در روزهای کرونایی باید چطور فعالیت کنند؟