مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-18سياسي

ویژه برنامه سالگرد تاسیس سنندج روی آنتن می رود


معاون سیاسی فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از تولید ویژه برنامه «ساڵیادی دامەرزاندنی سنه» خبر داد و گفت: این ویژه برنامه که با هدف یادآوری ثبت روز سنه در تقویم محلی تولید شده به مدت چهار شب در اردیبهشت ماه امسال از شبکه استانی پخش می شود.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از تولید ویژه برنامه ساڵیادی دامەرزاندنی سنه خبر داد و گفت: این ویژه برنامه که با هدف یادآوری ثبت روز سنه در تقویم محلی تولید شده به مدت چهار شب در اردیبهشت ماه امسال از شبکه استانی پخش می شود.

سرکه وت نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج ثبت روزی به نام روز سنه در تقویم محلی را با هدف هویت بخشی شهری و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری انجام داد.

وی تصریح کرد: مرور بر تاریخ درخشان و گنجینه پربار مشاهیر و نام آوران شعر و ادب، فرهنگ و عرفان این دیار از دیگر اهداف نام گذاری روز سنه در تقویم محلی بود.

معاون سیاسی فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: با برگزاری جلسات مختلف با اساتید و فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و بخش های مختلف بالاخره با توجه به بررسی موضوع از منظرهای مختلف تاریخ تاسیس سنندج در سایت فعلی، توسط سلیمان خان اردلان در روز 6 اردیبهشت سال 1016 را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه سالگرد تاسیس سنندج روی آنتن می رود

ویژه برنامه سالگرد تاسیس سنندج روی آنتن می رود