مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-18سياسي

ویژه برنامه سالگرد تاسیس شهر سنندج به همت شهرداری تهیه و تولید شد


معاون فرهنگی شهردار سنندج از تولید ویژه برنامه سالگرد تاسیس شهر سنندج (ساڵیادی دامەرزاندنی سنه) خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با هدف یادآوری ثبت روز سنه در تقویم محلی تولید شده است.

- سنندج - معاون فرهنگی شهردار سنندج از تولید ویژه برنامه سالگرد تاسیس شهر سنندج (ساڵیادی دامەرزاندنی سنه) خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با هدف یادآوری ثبت روز سنه در تقویم محلی تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرکوت نجفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج ثبت روزی به نام روز سنه در تقویم محلی را با هدف هویت بخشی شهری و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری انجام داد.

وی افزود: مرور بر تاریخ درخشان و گنجینه پربار مشاهیر و نام آوران شعر وادب، فرهنگ وعرفان این دیار از دیگر اهداف نام گذاری روز سنه در تقویم محلی بود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج ادامه داد: با برگزاری جلسات مختلف با اساتید و فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و بخش های مختلف بالاخره با توجه به بررسی موضوع از منظرهای مختلف تاریخ تاسیس سنندج در سایت فعلی، توسط سلیمان خان اردلان در روز شش اردیبهشت سال 1016 را به عنوان روز سنه انتخاب و با مصوبە شورای فرهنگ عمومی استان در تقویم محلی به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه سالگرد تاسیس شهر سنندج به همت شهرداری تهیه و تولید شد

ویژه برنامه سالگرد تاسیس شهر سنندج به همت شهرداری تهیه و تولید شد