مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-17اقتصادي

محاسبه گازبهای مشترکان خانگی همه اقلیم ها بر مبنای فصل سرد


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا 15 اردیبهشت ماه امسال، گازبهای مشترکان خانگی همه اقلیم ها بر مبنای فصل سرد محاسبه می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا 15 اردیبهشت ماه امسال، گازبهای مشترکان خانگی همه اقلیم ها بر مبنای فصل سرد محاسبه می شود.

موسی احمدلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت و نیز با تصویب هیئت دولت و به منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، دوره سرد همه اقلیم ها تا 15 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

این مسئول با اشاره به قانون مصوب هیئت وزیران، ادامه داد: هیئت وزیران در نشست 28 اسفندماه پارسال، به پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت، تصویب کرد که با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، دوره های سرد مناطق آب و هوایی کشور، موضوع تصویب نامه شماره 175627/ 36911 در 28 اسفند 1385 و اصلاحات بعدی آن، تا تاریخ 15 اردیبهشت امسال تمدید می شود.

وی افزود: به منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و با توجه به رفاه حال مشترکان خانگی گاز و برابر درخواست انجام شده از هیئت دولت مبنی بر موافقت با تمدید دوره سرد تا نیمه اردیبهشت امسال، گازبهای مشترکین خانگی تا تاریخ اعلام شده بر مبنای فصل سرد محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه گازبهای مشترکان خانگی همه اقلیم ها بر مبنای فصل سرد

محاسبه گازبهای مشترکان خانگی همه اقلیم ها بر مبنای فصل سرد