مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-17اقتصادي

دست هایی بیخ گلوی هپکو


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: درخصوص مشکلات هپکو یک جای کار ایراد دارد و دست هایی هستند که نمی خواهند این صنعت کشور که سرمایه ملی هم هست جان بگیرد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: درخصوص مشکلات هپکو یک جای کار ایراد دارد و دست هایی هستند که نمی خواهند این صنعت کشور که سرمایه ملی هم هست جان بگیرد.

محمدتقی آبایی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه 65 درصد جمعیت استان را جامعه کارگری تشکیل می دهد، اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و 450 هزار نفر جمعیت استان مرکزی بالغ بر 950 هزار نفر جمعیت کارگری است، همچنین 55 هزار نفر از جمعیت استان بیمه شده صندوق بیمه روستایی و عشایری و 70 درصد جمعیت تحت پوشش سهام عدالت هستند.

وی با تاکید بر اینکه وزارت کار از قبل از تولد تا بعد از فوت به همه جمعیت کشور خدمات ارائه می دهد، گفت: به دلیل گستردگی حوزه فعالیت وزارت کار و وابستگی 12 دستگاه اجرایی کشور نظیر سازمان تامین اجتماعی، بهزیستی و .

به این وزارتخانه 100 درصد جمعیت کشور از این وزارت خانه خدمات مستقیم و غیرمستقیم می گیرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در ادامه به آسیب هایی که مجموعه تحت پوشش این اداره کل بر اثر شیوع بیماری کرونا متحمل شد، اشاره کرد و افزود: کروناویروس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست هایی بیخ گلوی هپکو

دست هایی بیخ گلوی هپکو