مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-17حوادث

سیل پرند تلفات جانی و مصدومیتی نداشت


منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پشت پارک مشاهیر یک روددره طبیعی است، که تردد در آن منطقه نیز ممنوع بوده و تابلو برای ممنوعیت تردد نیز دارد، اما متأسفانه تعدادی خودرو به تذکرات و ممنوعیت تردد بی توجهی کرده و در این روددره اتراق کرده بودند، که در ابتدا شرایط عادی بوده اما پس از وقوع بارش ها و جمع شدن آب در این مقطع در میان گل و لای مانده و گرفتار شدند.

وی افزود: در حال حاضر تمام سرنشینان خودروهای گرفتار در منطقه سیل زده نجات یافتند و خدا را شکر هیچ مصدومیت و یا تلفات جانی نداشتیم، ولی خودروها هنوز در منطقه مورد بحث گرفتار هستند.

آب گرفتگی فاز 3 و 5 در حال تخلیه است مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: خوشبختانه بارش ها مقطعی و لوکال بوده و در حال حاضر نیز شرایط عادی است و به لودرها به سوی منطقه در حال حرکت هستند و به زودی خودروهای گرفتار نیز از میان گل و لای بیرون خواهند آمد.

وی در خصوص ریزش دیوار بلوک های فاز 6 و آب گرفتگی فازهای 3 و 5 نیز گفت: فاز 6 نیز در کنار همین روددره قرار داشته و آب گرفتگی مقطعی دارد، اما در فازهای 3 و 5 به دلیل جانمایی نامناسب همواره و پس از بارش ها آب از مناطق بالادست به این فاز آمده و شاهد آب گرفتگی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل پرند تلفات جانی و مصدومیتی نداشت

سیل پرند تلفات جانی و مصدومیتی نداشت