مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-17سياسي

تغسیل بیش از 400 نفر از اموات کرونایی در مازندران/ مسؤولان ممانعت ایجاد نکنند


مسؤول قرارگاه موسی بن جعفر (ع) در مازندران گفت: تاکنون بیش از 400 نفر با تغسیل دفن شدند قبلش فقط تیمم می شدند و از مسؤولان می خواهم در این زمینه همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مسؤولان قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع) در استان مازندران که توسط نمایندگی ولی فقیه در مازندران هدایت می شود، و این روزها وظیفه تغسیل اموات کرونایی را برعهده دارند عصر امروز در مصلی مرکز مازندران، گزارش کار ارائه کردند.

*تغسیل بیش از 400 نفر از اموات کرونایی در مازندران  روح الله ترابی نسب مسؤول قرارگاه موسی بن جعفر (ع) در مازندران در  ابتدای این جلسه بیان کرد: از ابتدای فروردین ماه این قرارگاه با هدف تغسیل اموات کرونایی شکل گرفت ، نامگذاری این قرارگاه به جهت همزمانی با شهادت امام موسی بن جعفر (ع) صورت گرفت در سطح استان تا الان بیش از 400 نفر با تغسیل دفن شدند قبلش فقط تیمم می شدند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید به آسیب های عدم رعایت نکات شرعی در بحث دفن اموات کرونایی بپردازند، گفت: آخرین دیدار تا پایان عمر در اذهان خواهد ماند، حال اگر این دیدار در قبرستان آن هم به بدترین شکل ممکن باشد آثار روحی و روانی بدی خواهد داشت، از مسؤولان می خواهم در این زمینه همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغسیل بیش از 400 نفر از اموات کرونایی در مازندران/ مسؤولان ممانعت ایجاد نکنند

تغسیل بیش از 400 نفر از اموات کرونایی در مازندران/ مسؤولان ممانعت ایجاد نکنند