مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-17سياسي

نیرو های مسلح اجازه هیچ خطایی را به ماجراجویان علیه ایران نمی دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

- فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه سازی های ماندگار نیروی زمینی آجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و فداکار ارتش به ویژه مجاهدان عرصه سلامت در آن سازمان انقلابی و مکتبی تبریک عرض می نمایم.

این روز بزرگ که در واقع تولد ارتش اسلامی و نقطه عطف درخشانی در تاریخ رسالت و نقش آفرینی های ارتشیان غیور و غیرتمند در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و هم افزایی معنادار و افتخارآمیز آنان با سایر نیرو های مسلح به ویژه پاسداران سلحشور انقلاب اسلامی در دفاع از کیان انقلاب و ایران عزیز به شمار می رود، یادآور اراده مبارک و پیام هوشمندانه و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 است که توطئه ضد انقلاب و دشمنان ایران و ایرانی در حذف ارتش را در نطفه خفه کرد.

سیر تکاملی و نقش تابناک ارتش فداکار در ظرفیت سازی های دفاعی و بازدارنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلالت بر جهادی عالمانه و پیوسته توأم با باور و ایمان الهی و شجاعت در پای گذاردن در حوزه های سخت و ناممکن در صحنه فناوری های دفاعی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیرو های مسلح اجازه هیچ خطایی را به ماجراجویان علیه ایران نمی دهند

نیرو های مسلح اجازه هیچ خطایی را به ماجراجویان علیه ایران نمی دهند