مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-17سياسي

نیروهای مسلح اجازه هیچ خطایی به ماجراجویان علیه ایران را نخواهند داد


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز ارتش تأکید کرد: نیروهای مسلح اجازه هیچ خطایی به ماجراجویان و طمع ورزان علیه این سرزمین را نخواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

متن پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه سازی های ماندگار نیروی زمینی آجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و فداکار ارتش به ویژه مجاهدان عرصه سلامت در آن سازمان انقلابی و مکتبی تبریک عرض می نمایم.

این روز بزرگ که در واقع تولد ارتش اسلامی و نقطه عطف درخشانی در تاریخ رسالت و نقش آفرینی های ارتشیان غیور و غیرتمند در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و هم افزایی معنادار و افتخارآمیز آنان با سایر نیروهای مسلح به ویژه پاسداران سلحشور انقلاب اسلامی در دفاع از کیان انقلاب و ایران عزیز به شمار می رود، یادآور اراده مبارک و پیام هوشمندانه و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 است که توطئه ضد انقلاب و دشمنان ایران و ایرانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح اجازه هیچ خطایی به ماجراجویان علیه ایران را نخواهند داد

نیروهای مسلح اجازه هیچ خطایی به ماجراجویان علیه ایران را نخواهند داد