مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-17فرهنگي

سرنوشت نامعلوم سریال های ماه رمضان در تونس


اطلاعیه وزارت امور فرهنگی تونس مبنی بر از سرگیری تصویربرداری سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان این روزها بحث برانگیز شده است.

- اطلاعیه وزارت امور فرهنگی تونس مبنی بر از سرگیری تصویربرداری سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان این روزها بحث برانگیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت الجزیره در گزارشی نوشته است: همزمان با اطلاعیه وزارت امور فرهنگی تونس مبنی بر از سرگیری تصویربرداری سریال های مناسبی ماه رمضان با رعایت اصول بهداشتی و پیشگیرانه در برابر کرونا، بحث هایی میان اهالی فرهنگی درگرفت که تا درخواست برای عزل وزیر فرهنگ این کشور پیش رفت.

وزارت امور فرهنگی تونس پس از اطلاعیه ای که برای توقف تصویربرداری سریال ها داده بود، اکنون اظهار کرده بنا بر درخواست رییس جمهور این کشور و با توجه به تاثیر مثبتی که سریال ها در سرگرم کردن مردم و کاهش نگرانی و اضطراب آن ها در خصوص بیماری کرونا دارند، می توانند با رعایت اصول بهداشتی به کارشان ادامه دهند.

وزارت امور فرهنگی تونس توضیح داده است که تصویربرداری سریال ها باید با نظارت وزارت بهداشت و رعایت تمام اصول ایمنی و بهداشتی صورت بگیرد و تخلف در این زمینه لغو مجوز تصویربرداری و برخورد قانونی با متخلفان را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت نامعلوم سریال های ماه رمضان در تونس

سرنوشت نامعلوم سریال های ماه رمضان در تونس