مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-17سياسي

همکاری سپاه و ارتش برای مقابله با کرونا ادامه می یابد


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی به مناسبت روز ارتش تأکید کرد: ارتش همواره آماده دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی بوده و امروز هم هماهنگی و همکاری سپاه و ارتش برای خدمت به مردم و مقابله با کرونا ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی در پیامی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از تداوم هماهنگی و همکاری سپاه و ارتش برای خدمت به مردم و مقابله با کرونا خبر داد.

وی تصریح کرد: 29 فرودین یادآور افتخارآفرینی، هیبت الهی گون و درخشندگی عناصر ارتش جهادی جمهوری اسلامی ایران است؛ ساختار الهی و مبارکی که با حکمت و درایت امام عظیم الشأن (ره) بنیاد نهاد شد و با اراده خدایی خلف صالح آن معمار سفر کرده، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و تلاش مخلصانه جهادگرانی همچون شهیدان سرافراز قرنی، صیاد، بابایی و ستاری تداوم یافت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: ارتشی که در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی آن در دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی و غم زدایی مؤمنانه از دل ملت بزرگ ایران او را برای همیشه در قلب های آزادیخواهان، استقلال طلبان و عدالت گرایان عالم جاودانه ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سپاه و ارتش برای مقابله با کرونا ادامه می یابد

همکاری سپاه و ارتش برای مقابله با کرونا ادامه می یابد