مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-17سياسي

رزمایش کمک مومنانه در مهریز آغاز شد


در اولین مرحله این رزمایش قبل از ماه مبارک رمضان با شناسایی نیازمندان محلات در شهر و روستاها نسبت به توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی و رسیدگی به سایر نیاز اقشار آسیب پذیر اقدام می شود.

امام جمعه مهریز گفت: این رزمایش به خاطر شرایط کنونی و بحران کرونا در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مستمندان جامعه صورت می گیرد .

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان این رزمایش اجتماعی و فرهنگی، توسط آحاد مردم و خیران با همکاری بسیج و مساجد کمک ها جمع آوری می شود.

وی اظهار کرد: کمک های مادی و معنوی بر اساس شناسایی نیازمندان به صورت دقیق در هر منطقه با حفظ حرمت افراد توزیع و سایر مطالبات و نیازهای آنها بررسی و اقدام می شود.

امام جمعه مهریز گفت: جلوگیری از موازی کاری ، جلب همکاری همه مردم ، شناسایی مستمندان واقعی در سایه روحیه همکاری محور رزمایش مومنانه است .

محی الدینی تصریح کرد: برای شناسایی خانواده های نیازمند از ظرفیت کانون مساجد محلات، ائمه جمعه و جماعات و پایگاه های بسیج استفاده می شود.

وی ابراز امیدواری کرد بتوان با همدلی و درک شرایط کنونی همه مردم با وحدت نسبت به ارائه کمک ها و رسیدگی به وضعیت نیازمندان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه در مهریز آغاز شد

رزمایش کمک مومنانه در مهریز آغاز شد