مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-16حوادث

سارقان یک خیریه در تهران دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ علی عزیزخانی در این باره اظهار داشت: هشتم فروردین پرونده ای با موضوع سرقت از انبار یک موسسه خیریه در خیابان کارگر با دستور شعبه یکم بازپرسی دادسرای ناحیه 11 تهران برای رسیدگی تخصصی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، سارق یا سارقان در ایام تعطیلات نوروز با شکستن قفل انباری یک موسسه خیریه و تخلیه انباری تعداد فراوانی لوازم خانگی از جمله یخچال، کولر گازی، اجاق گاز و تلویزیون در مجموع به ارزش 10 میلیارد ریال سرقت کرده اند.

وی با اشاره اینکه تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند و در تحقیقات میدانی از محل سرقت، به دست آمد که سرقت توسط سه سارق انجام شده است، گفت: همچنین در تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند پلاک انتظامی خودرویی که سارقان از آن استفاده کرده بودند بدست آورند.

این مقام انتظامی افزود: در شاخه دیگری از اقدامات پلیسی مالک خودرو به نام نادر شناسایی شد و در بررسی سوابق وی مشخص شد نادر یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت منزل در سال های اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان یک خیریه در تهران دستگیر شدند

سارقان یک خیریه در تهران دستگیر شدند