مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 16:552020-04-16سياسي

پاسخ وزیر بهداشت به مقاله یک اقتصاددان در خصوص کرونا


دکتر سعید نمکی در واکنش به مقاله مسعود نیلی نوشت: «همه دانشمندان عرصه اقتصاد و جامعه شناسی و غیره در این روزهای سخت باید در کنار مدافعان سلامت کشور قرار گیرند و راهکارهای دیگری بیابند تا همکاران من فقط نگران سلامت مردم باشند نه اقتصاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در پاسخ به پرسش های دکتر نیلی، اقتصاد دان که در سرمقاله یکی از روزنامه های کشور به چاپ رسیده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

متن این پاسخ به شرح زیر است: استاد ارجمند جناب آقای دکتر نیلی سرمقاله گرانسنگ حضرتعالی در روزنامه دنیای اقتصاد که از جریده های وزین تخصصی است را مطالعه کردم و ابراز محبت به اینجانب و همکارانم موجب کمال سپاسگزاری شد.

بی تردید بزرگترین آرزوی بنده و مدافعان سلامت کشور، گذری آبرومند و با کمترین عارضه برای مردم شریف ایران زمین از این تنگنای سخت تاریخ نظام سلامت جهان که در صدساله اخیر بی بدیلست، می باشد.

واجب دیدم با همه گرفتاری ها در این طوفان سهمگین ضمن سپاسگزاری از بذل عنایتتان پاسخی داشته باشم بر پرسش های منطقی که شاید در پس ذهن جستجوگر دیگر اندیشمندان و خردورزان سرزمینم نیز باشد.

اگر بخواهم از تاریخچه و مقدمه بیماری در جهان و ایران بگذرم و به اصل گفتار جنابعالی بپردازم مهمترین موارد قابل بیان عبارتست از : 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر بهداشت به مقاله یک اقتصاددان در خصوص کرونا

پاسخ وزیر بهداشت به مقاله یک اقتصاددان در خصوص کرونا