مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 15:502020-04-16سياسي

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات یک اقتصاددان


همه دارند با ویروس ناشناخته شطرنج بازی می کنند.

گرچه پیش بینی های اپیدمیولوژیک ما تا کنون مقرون به صحت است اما تغییرات آینده نامعلوم بیماری در جهان همه کارشناسان خبره را با بلاتکلیفی مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مسعود نیلی امروز در یادداشتی در یکی از روزنامه های اقتصادی کشور نکاتی را درباره کرونا و وضعیت کشور به رشته تحریر درآورده است.

در همین راستا سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه ای به این سوالات پاسخ داده است.

در یادداشت وزیر بهداشت آمده است: بی تردید بزرگترین آرزوی بنده و مدافعان سلامت کشور، گذری آبرومند و با کمترین عارضه برای مردم شریف ایران زمین از این تنگنای سخت تاریخ نظام سلامت جهان که در صدساله اخیر بی بدیل ست می باشد.

واجب دیدم با همه گرفتاری ها در این طوفان سهمگین ضمن سپاسگزاری از بذل عنایتتان پاسخی داشته باشم بر پرسش های منطقی که شاید در پس ذهن جستجوگر دیگر اندیشمندان و خردورزان سرزمینم نیز باشد.

اگر بخواهم از تاریخچه و مقدمه بیماری در جهان و ایران بگذرم و به اصل گفتار جنابعالی بپردازم مهمترین موارد قابل بیان عبارتست از :  1.

آنچه در جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بیماری ناشی از COVID-19 گذشت با همه فراز و نشیب¬هایی که شاید در حوصله این مقال نگنجد مبتنی بر روش علمی و منطبق با اصول منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات یک اقتصاددان

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات یک اقتصاددان