مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-16اجتماعي

سیلاب خسارت بسیار در داورزن خراسان رضوی به جا گذاشت


حجتعلی شایانفر روز پنجشنبه پس از بازدید از شهرستان داورزن طی گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان خسارت های وارد شده بر اثر باران های سیل آسا و جاری شدن سیل در روستاهای داورزن در حال بررسی و ارزیابی است.

وی ادامه داد: اعضای ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی روز گذشته با حضور در شهرستان داورزن از وضعیت امداد رسانی به آسیب دیدگان این شهرستان بویژه در روستاهای بهانگر، آب رود و سویز بازدید کردند.

وی توزیع جیره اضطراری 72 ساعته و یک ماهه برای روستاهای بهانگر، آبرود و مور، اسکان اضطراری به وسیله چادر در روستای بهانگر، توزیع 140 تخته پتو در روستاهای آبرود و بهانگر را از جمله خدمات امداد رسانی به روستاهای شهرستان داورزن توسط هلال احمر برشمرد.

شایانفر گفت: با تقویت ماشین آلات سنگین و نیروهای امدادگر و جهادگر برای رسوب برداری و لایروبی معابر و منازل در این شهرستان اقدام شد به گونه ای که با استقرار 20 دستگاه ماشین آلات سنگین متعلق به تیپ 47 سلمان سپاه پاسداران، شهرداری سبزوار، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ماشین آلات مدیریت بحران بخش باشتین، در انجام این علمیات تسریع گردید.

وی افزود: همچنین به منظور کاهش خسارات ناشی از سیلاب، لایروبی رودخانه های صد خرو، ساروق و مهر در شهرستان داورزن در حال انجام است و شبکه های برق و آبرسانی به روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب خسارت بسیار در داورزن خراسان رضوی به جا گذاشت

سیلاب خسارت بسیار در داورزن خراسان رضوی به جا گذاشت