مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-16سياسي

170 هزار ماسک و دستکش از محتکران در یزد کشف شد


جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تاکنون بالغ بر 170 هزار ماسک و دستکش از محتکران کشف شده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین زارع کمالی، ظهر پنجشنبه در نشستی خبری با اشاره به شکل گیری پدافند زیست محیطی با محوریت سپاه الغدیر استان یزد به منظور مقابله با کرونا اظهار داشت: هفت کارگروه در این راستا تشکیل و فعالیت در زمینه مقابله و پیشگیری کرونا در استان یزد آغاز شد.

وی عنوان کرد: کارگروه رصد و پایش با مسئولیت معاونت اطلاعات سپاه الغدیر اقدامات بسیار خوبی انجام داد و از فعالیت خارج از شبکه محتکران جلوگیری کرد به نحوی که تاکنون بالغ بر 170 هزار عدد انواع ماسک و دستکش از محتکران کشف شد.

زارع کمالی همچنین از کشف 10 هزار لیتر الکل تقلبی در یکی از شهرستانهای استان خبر داد و افزود: رصد توزیع ملزومات مقابله و پیشگیری کرونا با جدیت در استان پیگیری می شود.

وی همچنین از راه اندازی هفت نقاهتگاه در مناطق مختلف استان به منظور نگهداری از بیماران نیازمند قرنطینه خبر داد و یادآور شد: تاکنون سه نقاهتگاه مورد استفاده قرار گرفته و 200 بیمار در آن قرنطینه شده اند که 90 درصد آنها بهبود یافته و ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 هزار ماسک و دستکش از محتکران در یزد کشف شد

170 هزار ماسک و دستکش از محتکران در یزد کشف شد