مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-16سياسي

خسارت های بخش هنر از کرونا هنرمندان چشم انتظار نگاه ویژه مسئولان


15 آوریل زادروز لئوناردو داوینچی دانشمند، نقاش، مجسمه ساز، معمار، موسیقی دان، ریاضی دان، مهندس، مخترع، آناتومیست، زمین شناس، نقشه کش، گیاه شناس و نویسنده ایتالیایی دوره رنسانس بود که در تقویم جهانی به عنوان روز جهانی هنر نامگذاری شده است.

نقش و تأثیر هنر در ابعاد و حوزه های مختلف زندگی بشری اعم از فرهنگی، اجتماعی، فردی و حتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست و همگان به اهمیت توجه به این حوزه در انتقال و نهادینه کردن فرهنگ ها در یک جامعه اذعان دارند.

شاید این روز هم بهانه ای باشد تا به بخشی از مشکلات این حوزه با توجه به شرایط روز جامعه پرداخته شود.

این روزها که شیوع ویروس شاخدار زندگی انسان ها را از مسیر عادی خارج و بر بسیاری از کسب و کارها تأثیر منفی داشته است حوزه هنر و فعالیت های هنری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمام فعالیت های هنری، سینمایی و موسیقی که شاید روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز زمان شکوفایی و اوج این فعالیت بود تعطیل شده و این موضوع سبب خسارت و ضررهای بسیاری به فعالان این عرصه شده است.

اما آنچه که فعالان این عرصه را آزار می دهد وجود مشکلات، مسائل اقتصادی و تنگناهای مالی است که با ادامه دار بودن تعطیلی مراکز و فعالیت های هنری به رغم آغاز فعالیت برخی اصناف بر مشکلات این حوزه افزوده و نیازمند توجه ویژه هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های بخش هنر از کرونا هنرمندان چشم انتظار نگاه ویژه مسئولان

خسارت های بخش هنر از کرونا هنرمندان چشم انتظار نگاه ویژه مسئولان