مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-16دانش

برگزاری نخستین جلسه دفاع پایان نامه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی دزفول


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از برگزاری اولین جلسه دفاع پایان نامه به صورت مجازی در این دانشگاه خبر داد.

- علی ظاهرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روز چهارشنبه (27 فروردین) برای نخستین بار جلسه دفاع از پایان نامه یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد گروه مهندسی شیمی این دانشگاه با موفقیت و به صورت وبینار برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور داوران، اساتید راهنما و استاد مشاور به صورت مجازی و در سامانه مجازی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول (lms.

jsu.

ac.

ir) با موفقیت برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ادامه داد: تا 31 فروردین ماه امسال، از حدود 20 پایان نامه به صورت آنلاین دفاع می شود.

ظاهرزاده در خصوص برگزاری آموزش مجازی افزود: پیش از این آموزش مجازی در سطح دانشگاه نداشتیم که با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا در کشور، زیرساخت های لازم برای ارائه آموزش مجازی به صورت آنلاین و آفلاین فراهم شد.

وی با بیان اینکه برگزاری آموزش مجازی به صورت آنلاین یا آفلاین به تشخیص استاد موردنظر انجام می شود، ادامه داد: از هفته سوم اسفندماه سامانه مدیریت آموزش مجازی در دانشگاه جندی شاپور دزفول راه اندازی شده و اساتید، خود را با این آموزش همراه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جلسه دفاع پایان نامه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی دزفول

برگزاری نخستین جلسه دفاع پایان نامه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی دزفول