مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-16اجتماعي

برخورد با توسعه باغات و حفر چاه های غیرمجاز در مراغه


حمید شکری روز پنجشنبه در نشست منابع طبیعی و اراضی ملی این شهرستان افزود: با توجه به ضرورت حفاظت از اراضی ملی، هرگونه برداشت های غیرمجاز از آب های سطحی و زیرزمینی، حفر چاه های غیرمجاز و نیز تعرض به حریم رودخانه ها توسط دستگاه متولی شناسایی و برخورد می شود.

وی ادامه داد: همچنین تغییر کاربری اراضی ملی و کشاورزی که زمینه ساز آسیب به منابع و محیط زیست و زمین های زراعی است، تخلف بوده و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

شکری اضافه کرد: جهاد کشاورزی، امور منابع آب و نیز منابع طبیعی و ابخیزداری موظف به شناسایی موارد و تخلفات در این زمینه برای برخورد قانونی هستند.

وی افزود: در سال های اخیر متاسفانه برخی افراد سودجو اقدام به تخریب اراضی ملی و استفاده غیرمجاز از آب های زیرزمینی کرده اند که این امر آسیب های بسیاری در درازمدت بر اراضی کشاورزی و ملی خواهد داشت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه گفت: در راستای نظارت بر اراضی ملی، اکیپ های مشترک به صورت مستمر از این اراضی بازدید و در صورت مشاهده تخلفات، با آنها به صورت قانونی و با حکم قضایی برخورد می شود.

ناصر شکری افزود: در این راستا، از ابتدای سال تاکنون، 2 مورد تخلف در زمینه تخریب اراضی ملی و حریم رودخانه های شناسایی و در محرحله تکمیل پرونده و برخورد قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با توسعه باغات و حفر چاه های غیرمجاز در مراغه

برخورد با توسعه باغات و حفر چاه های غیرمجاز در مراغه